Den norske elbilen Buddy er på hugget, og lanseres nå i sin fjerde utgave. Ny makeover og fikse detaljer har gitt bilen en freshere look og tøffere uttrykk. MetroBuddy går på de tradisjonelle blybatteriene, men kan også leveres med Lithium ion-batterier. Disse har bedre kapasitet enn de gamle, noe som øker rekkevidden fra syv til ti mil. I tillegg vektlegger den nye grunnkonstruksjonen sikkerhet og funksjonalitet. Lettere og smidigere enn de fleste i bytrafikken. Lekent!
Det går strålende om dagen for Elbil Norge; salget av Buddy skal tyvedobles (!) fra ca. 250 til 5000 biler i året. For de som gikk glipp av dagens artikkel i DN, er det muligheter for å lese mer på http://www.dn.no/d2/bil/article1663310.ece.
Kult med en røffere stil samtidig med at sjarmen og særpreget ved Buddy er i god behold! Elbilen er for alvor på vei inn i bilparken til Ola nordmann, så det er bare å være på hugget! Gratis parkering, fri bompassering og kjøring i kollektivfeltet er greit å ha i bakhånda i disse finanskrisetider. For ikke å snakke om de beskjedne utgiftene til drivstoff: strømmen koster ikke mer enn én krone per mil!
Det går strålende om dagen for Elbil Norge; salget av Buddy skal tyvedobles (!) fra ca. 250 til 5000 biler i året. For de som gikk glipp av dagens artikkel i DN, er det muligheter for å lese mer på http://www.dn.no/d2/bil/article1663310.ece.
Kult med en røffere stil samtidig med at sjarmen og særpreget ved Buddy er i god behold! Elbilen er for alvor på vei inn i bilparken til Ola nordmann, så det er bare å være på hugget! Gratis parkering, fri bompassering og kjøring i kollektivfeltet er greit å ha i bakhånda i disse finanskrisetider. For ikke å snakke om de beskjedne utgiftene til drivstoff: strømmen koster ikke mer enn én krone per mil!