tirsdag 26. juli 2011

Til minne om tragedien på Utøya og i Oslo.

Jeg ønsker å uttrykke min dypeste medfølelse og varmeste tanker til alle berørt av tragedien på Utøya og i Oslo. Ord kan ikke beskrive hvordan jeg føler, så I stedet vil jeg dele fotoserien min, "Hearts". Kjærlighet er det beste svaret vi har på et slikt meningsløst angrep. At vi står sammen i sorgen og fortsetter kampen for verdiene vi står for i Norge ved å vise empati, toleranse, samhold og respekt for våre medmennesker.

I would like to express my deepest compassion and warmest thoughts to everyone touched by the tragedy at Utøya and in Oslo. Words cannot describe how I feel, so instead I will post my photo series "Hearts". Love is the best answer to such a senslessly hateful act; that we stand together in the sorrow and continue fighting for the values we cherish in the Norwegian society by showing empathy, tolerance, unity, and respect for our fellow human beings.